Het bestuur van de Survivalrun Loil is blij dat ze met Kemperman Verzekeringen uit Wehl en Mom-Joosten Makelaars uit Didam overeenstemming heeft bereikt om het hoofdsponsorschap voor de Survivalrun Loil met 2 jaar te verlengen, zodat ook in 2021 het 10 jarig bestaan van de Survivalrun Loil samen gevierd kan worden.
De 2 bedrijven werken al langer samen aan diverse mooie woonprojecten in de regio en die samenwerking willen ze verder vorm geven door zich samen nog langer aan de Survivalrun Loil te binden.
De kernwoorden, laagdrempelig, voor iedereen toegankelijk, voor het hele gezin, voor de hele regio, en iedereen een fijne dag bezorgen, waarbij meedoen belangrijker is dan winnen, zijn woorden die de Survivalrun Loil zo bijzonder maken, maar zijn ook woorden die passen bij de uitstraling en doelstelling van de beide bedrijven.

Volgens Rick Mom van Mom-Joosten makelaars en Laurens Nijland van Regiobank/Kemperman Verzekeringen heeft het hoofdsponsorschap de afgelopen jaren ook al geleid tot vele mooie samenwerkingsprojecten en opdrachten.Beide spreken hun dank ook uit aan de vrijwilligers die de run jaarlijks organiseren en daarmee voor veel sportief plezier zorgen voor jong en oud.
Verdere informatie over deze prachtige bedrijven en de samenwerking met de Survivalrun Loil zal zeker ook worden toegelicht in de survivalkrant van 2020.
Het bestuur van de Survivalrun Loil bedankt de bedrijven voor het in haar gestelde vertrouwen en weet zeker dat de samenwerking voor alle partijen in de toekomst de nodige mooie momenten zal gaan opleveren.

v.l.n.r Rick Mom, Peter Rutjes en Laurens Nijland bezegelen de samenwerking met een handdruk en schouderklop.